Tvätt vecka

Så veckan som har gått så har jag ägnat mest tid åt att tvätta sukki'n. Var mycket skitigt efter Motala.
Har nu hissat upp den för lite pallbocks racing. Skall gå igenom lite granna innan Vedum som är den 4/10.
I lördags så var det folkrace i Skövde. Var då funktionär och hade hand om lottnigen. Passade då på att fråga tävlingsledaren till folkrace tävlingen som skall anordnas i Tidaholm's backen utanför Daretorp även som kallad 'klevabacken' om jag fick vara med och vara föråkare med rallybilen och det gick utmärkt!
Har en liten förkärlek till den tävlingen. Har vunnit där en gång som Junior och två gånger som senior och varit tvåa en gång tror jag i alla fall. Så kul att få köra där fast med rallybilen. Ska fixa lite grejer så att min älskling Lotta får åka med i högerstolen då.
På Tisdag blir det åter garaget och lite omvårdnad av sukkin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0