Inför Duntis 4

Så då var man hemkommen från garaget då och upptäckte till min stora förtjusning att startlistan har publicerats på www.klubben.se/SMKMotalaBil.(Under dokument) Fick startnummer 16 och de 2 som ligger före mig i cupen har startnummer 17 & 18. Så på Lördag får ni gasa =)
Satte dit hasplåten och däcken. Stack sedan ut och prova bilen lite på gatan så att den inte drog åt något håll. Så ja slipper göra hjulinställning på den.
Nu är det bara lastning kvar som gäller.
Petter som även ska köra folkrace sprint på samma sträckning på Söndagen får starta näst sist i klassen Seniorer framhjulsdrivet. Men han har desto mer att göra. Körde in folkrace bilen idag för att på börja rostlagning på den.
Så på Lördag kväll hoppas vi på att kunna fira cupsegern men då krävs det att jag vinner och att inte han som leder blir bättre än 4a. Så det hänger inte bara på mig. Men tror att Jonas och Ronny är lika laddade som jag så det kommer att bli stentufft på Dunteberget i Motala. Första start tror jag var 10,30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0