Tvätt...

Tog med Sukkan till jobbet för att tvätta den. Fy fan vad skitig den var. Högt och lågt med skit och lera. Så det tog sin lilla tid. Sen så fick jag reda på att Trendab är de enda i Sverige som får kontrollera OMP sprinkler. Så det var bara att demontera sprinkler släckaren för att skicka den till dom för kontroll. Hade missat att datumet gick ut sista september. Så jag fick en anmärkning i vagnboken som måste vara åtgärdat före nästa tävling som är den 17e. Men det skall inte vara några bekymer. Åker ner till posten med den imorgon så har jag tillbaka den i början på nästa vecka.
Imorgon så är det garage tisdag igen. Så då ska sukkan upp på pallbokar för genomgång inför Rikspokalen.
Märkte även idag att min sukka's gamla ägare är anmäld till Rikspokalen i en Suzuki Swift i samma klass som mig. Så det skall bli kul att träffa honom och mäta sig mot honom även om han kör med noter.
I Rikspokalen åker vi återigen ihop med trimmade bilar. Så tror inte på lika stor framgång denna gång som det var igår då det var en onotad tävling. Men ska bli jävligt kul då jag redan är laddad.
Väntar fortfarande på bilder från Ove, men dom kommer väl någon gång.

Kommentarer
Postat av: Hasse Sigurdh

Hej.



Kosta rallyvideo var på plats med tre st kameror på ss2-4.



MVH

Hasse Sigurdh

Kosta

Rallyvideo

2009-10-06 @ 09:01:47
URL: http://www.petersvensson.vpsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0