Uppkörningen avklarad

Idag så körde jag upp för BE behörighet som jag klarade av så nu har B och C fått sällskap av ett BE oxå. Så nu får ja köra min biltransport efter min bil. Att 30kg ska va så känsligt...

I Tisdags så glömde jag givetvis kameran hemma när jag for ner till garaget. Men det är bara att hoppas att man kommer ihåg den nästa gång. Nu har även höger framskärm och sidokjolar plockats av bilen. Hittade ett litet rosthål i bak under sidospoilern. Så nu har jag börjat rostlaga hjulhuset höger fram och på sidan inkl. det hål jag hittade. Mycket mer hans inte med.
Till helgen blir det Billingehus både Lördag och Söndag då VBF Bilsportkonferans äger rum.
På Tisdag blir det hårdkörning med svets och spackel för att få klart höger sidan av bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0